کمپین مشتریان متین نوین کمپین مشتریان متین نوین .

کمپین مشتریان متین نوین

گاتر سقفی چیست؟

گاتر سقفی (گاتر پی وی سی) برای گردآوری آب باران در کناره ی بام های شیب دار استفاده می شود. این گونه گاتر بدون‌ نیاز به گریتینگ میباشد. و به عنوان آب‌ریز وظیفه ی خود را انجام می دهد. گاترهای قبل از تولید شرکت‌ نیکول فرانسه در سایزهای گوناگون دارای تمامی‌ قطعات جانبی مورد‌ احتیاج برای نصب‌ راحت گاتر سقفی در کناره ی بام های شیب دار ساختمان‌های‌ ویلایی و یا سالن های بزرگ های صنعتی می باشند.

بست‌ ها ، واسطه‌ ، زانویی ، لوله عمودی ، ته بند‌ ، خروجی‌ و … کلاً از جنس UPVC ، مقاوم‌ در مواجه با اشعه ی آفتاب و انجماد است و کیفیت‌ خیلی زیادی دارند. گاترهای ساخت‌ شرکت‌ نیکول دارای معیار EN607 اروپا است. و همه آزمایشات چرخه‌ سرما‌ ، گرما‌ و استقامت وزنی را گذرانده اند. جزئیات اضافه طرح های حاضر را در کاتالوگ محصول‌ هم می توانید بررسی فرمایید.

خصوصیت های گاتر پی وی سی
گاتر سقفی ساخته‌ با دقت به صیقلی‌ بودن‌ دیواره‌ها‌ و ظاهر مدل‌ سازی آن در زمان و وقت کمتری می تواند حجم‌ آب زیادی را به ناحیه خروجی‌ با حداقل‌ شیب طولی راهنمایی کند‌. از این رو در نقشه‌کشی گاترهای پی وی سی ، ابعاد گاتر در مقابل به ناودان‌ پنهان یا آبرو‌ لندنی فلزی ، کوچکتر مورد توجه قرار گرفته می‌شود‌ .

یک گاتر قبل از تولید می تواند بین‌ 65 تا 100 متر‌ مربع‌ سقف‌ یا سطح آبگیر‌ را در حالت‌ ماکسیمم بارندگی‌ پوشش‌ دهد‌. هم این گاترها مشابه گاترهای فلزی ، زمان بارش‌ ایجاد‌ سر و‌ صدا‌ نمی کنند . پایداری در برابر‌ مقدار زیادی برف ، باران تگرگی ، گرما‌ و برودت ، مواد‌ شیمیایی‌ و اشعه ی آفتاب نیز‌ از دیگر ویژگی‌های‌ گاترهای پی وی سی نیکول است‌ .

 

مطالب بیشتر: گاتر خان


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۴۳ توسط:متین محمدی موضوع: نظرات (0)