کمپین مشتریان متین نوین کمپین مشتریان متین نوین .

کمپین مشتریان متین نوین

آشنایی با انواع درب ضد سرقت ترموود فنلاندی

انواع درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند به نحوی که امروزه یکی از محصلات بسیار محبوب در زمینه تولیدات ایمنی به شمار می روند. به همین علت در درب ضد سرقت از چوب ترمووود استفاده می کند. انواع درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی جزو درب های ترک محسوب می شوند زیرا متریال و آلیاژ آن ها از کشور ترکیه وارد می شوند.

انواع درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی
انواع درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی چه ویژگی هایی دارند ؟ درب های ضد سرقت قابل مقایسه با درب های معمولی نیستند زیرا توانسته اند به میزان زیادی زمینه را برای امنیت و پیشگیری از سرقت فراهم آورند. انواع درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی نیز یکی از این درب ها محسوب می شود که به دلیل زیبایی و ساختار عالی توانسته به جایگاه خوبی در بازار برسد.

درب های ترموود را می توان جزو درب های ترک به شمار آورد زیرا تمام متریال و ابزارهای آن در این کشور تولید و وارد کشور ما می شود. روکش هایی که بر روی این درب نصب می شوند قابل تعویض هستند و شما می توانید هر چند وقت یکبار آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. همچنین رنگی که بر روی این درب ها پاشیده شده بسیار مقاوم و از نوع الکتروستاتیک است. رنگ های الکترواستاتیک نسل جدیدی از رنگ ها هستند که در برابر عوامل طبیعی بسیار مقاوم می باشند و در گذر زمان تغییری شامل حال آن ها نخواهد شد.

 

انواع درب های ضد سرقت: گروه صنعتی خان

 

طراحی سایت و تولید محتوا: متین نوین فیبونات


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۰:۴۱ توسط:متین محمدی موضوع: نظرات (0)